2011. május 3., kedd

Befejezés

Sziasztok!

Hivatalosan is szeretném bejelenteni, hogy már nincs sok vissza a regényből. Talán 8-9 fejezet, hacsak nem tíz. Egyrészes lesz, mégis csak. Talán lesz folytatása is, ha befejezem másik két regényem közül valamelyiket. Jó hír (!), azoban, hogy van egy olyan regényem, ami tényleg saját, és elég hosszúra tervezem a rész listáját. Eddig 3-4 biztos megvan, de remélem lesz több is. Egyelőre azonban az első résznél tartok és nagyjából a 7. fejezetnél. Komolyabbra szánom egy kicsit, mint az LH-t. Talán azért is, mert egy saját ötlet. Egyelőre nem teszem fel. 20-25 fejezetesre tervezem az első részt! A másodikat valamennyivel hosszabbra. Most azt kérdeznétek, miért nem teszem fel(?). Nos, igen egyszerű a válasz. Azért, mert nektek és nekem sem jó az, ha sokat kell várni egy regényre, és mindig megszakad valahol, és várni kell az újabb fejezetre. Ezért megírom az egészet, és naponta feldobok nektek egy fejezetet. S a végén, majd egybe le lehet tölteni. Kitudja, ha jó lesz és kapok elég visszajelzést róla, akkor talán a kiadatással is megpróbálkozunk, de ezt majd csak az idő dönti el. Egyelőre még nem tervezem. Jó vagyok én így kicsi mezei írónak. J Talán jobb is így. Nem tudom őszintén, hogy mihez kezdjek, majd vele, de majd ti segítetek eldönteni. Talán már a nyár közepére fent is lesz az első része. =) Addig viszont folytatom a Cardiac Galoppot, és befejezem az LH-t. Ami viszont új címért kiált, mivel egy kicsit eltérünk az LH-tól talán. A Wolf Blood-ra gondoltam. Ti, hogy gondoljátok? =) Maradjon, vagy mennyen a csere a Wolf Blood-ra? =) (őszintén) Nekem jobban tetszik, a 2. :P

A 29. fejezet készen van! Bétára fogom adni, amint Bridge ráér. =) De lehet, hogy nyersen felteszem, és majd ha elküldi a javított változatot lecserélem rá. A Cardiac Galoppról sem feledkeztem el, írom-írom és megpróbálok minél előbb kész lenni a következő fejezettel, de jelenleg az LH-ra fektettem nagyobb hangsúlyt a vége miatt.
Na ennyi lenne belőlem mára. =)

Üdv.: Flame.

U.I.: - Remélem, kapok kommenteket a regény további fejezetéhez. Jólesne egy kis bíztatás! :P Hogy megerősítsétek néha-néha, hogy jó, amit írok vagy nem. És kemény kritikát is szívesen várom! Nem haragszom meg érte! =)
A Cardiac Galopp-ra is! =)
Még valami! Használjátok ki az érettségi szünetet, és pihenjetek egy nagyot. Az érettségizőknek pedig szurkolok! Sok sikert!
Rgirlfrend neked is sok sikert!

4 megjegyzés:

  1. Szijja! :)
    Nekem a Wolf Blood cím jobban bejön, mert a Lion Heart-nek-oké a magyar cím oroszlán szív lenne, de- nem sok köze van a sztorihoz.^^
    Nagyon kíváncsi vagyok az új sztoridra is és tuti letöltöm majd :)
    A Cardiac Galoppot is imádom és az LH-t is O.O :)
    Remélem hamar lesz feji mind a kettőőn! :)
    Puszillak!
    =)GoOofy(=

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Elösszőr is köszönöm szépen, remélem is, hogy jól sikerült az érettségi.
    Én nagyon sajnálom, hogy csak 8-9 rész van vissza a Lh-ból, mert nagyon megszerettem. De egyszer minden véget ér. Szerintem is jobb a Wolf Blood. Az új történetedet meg kiváncsian várom.
    puszi

    VálaszTörlés
  3. Hali!
    Már nagyon-nagyon várom az új regényed, kiváncsi vagyok, hogy milyen történetet találtal ki. Ha izgalmas lesz, tele kalandokkal - amiben 10000%-ig biztos vagyok - én tuti olvasni fogom ;D

    Wolf Blood vs. Lion Heart ;
    A Lh az alap sztoridhoz illett jobban, a WB pedig a mostani történethez, az egyszer biztos. De ha megszavazzuk a Wolf Blood-ot címnek, akkor lesz új fejléc?
    1:0 a Wolf Blood javára!
    Remélem hamarosan felteszed a következő fejezetet, addig is:)
    by: wewe

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!

    Igen Goofy az elején kicsit máshogy indult és lett volna, de annyi sokféle gondolat jött, hogy megváltoztattam. :P Ezért talán a Wolf Blood találóbb, és majd a végén meg is látjátok miért! :))

    Rgirlfrend nem olyan biztos, hogy nem lesz egyszer csak LH folytatás... :P :D Bármi megeshet még:)) Hamarosan az új is felkerül, ha jól haladok vele. =)

    Wewe hamarosan adok nektek egy kis ízelítőt belőle. =) Csak az a baj, hogy akkor még jobban tűkön fogtok ülni miatta, ha megtetszik. :P
    A kérdésedre a válaszom: igen, lesz új fejléc. =) Sőt talán kinézet is, ahogy időm engedi. :))

    A következő fejezet hamarosan jönni fog! Igyekszem vele! :D

    VálaszTörlés