2010. október 8., péntek

:)

Sziasztok!

Sajnálom, hogy eddig nem volt friss sem, akármilyen más életjel. Egyrészt az iskola teljesen lefoglal, mivel nagyon sokat kell tanulnom,[de gondolom, ez már ismerős számotokra, mivel nem egy író társam van így...] úgy,hogy a frissítések ritkák lesznek, amit én sajnálok, de nem tudok mit tenni. Másrészt hétvégén edzésekre járok[díjlovas], és nagyon elveszi az időm az is, és délutánra hulla fáradt leszek. Vasárnap meg tanulni szoktam, szóval amikor csurran-cseppen egy kis idő akkor írok. :( A 23.fejezetet a héten írtam meg [megjegyzem: betegen], csak,hogy ne legyen már annyira kihalt az oldal. Jelenleg bétázás alatt áll, és nem tudom mikor fogom vissza kapni Bridge-től. Szerintem valahogy a hétvége folyamán, és akkor lesz új fejezet itt és és a Lux Life-on is[Aminek egy új címet akarok kitalálni...]. A Lux Life 2.fejezete andante nyersen fog felkerülni, mert én amit megírtam az a 3. és az van Bridgénél, a 2. azzal fogalmam sincs mi van szóval, felkerül nyersen a 2., és majd, ha vissza kaptam a 3.-at, akkor elküldöm a 2.-at, és ha az is kész felteszem a javított változatot. :P Remélem így megfelel.


Egyébként "hamarosan" vége [enyhe 24 fejezet még...] a Lion Heart-nek, lassan ideje a következő részen gondolkodnom, mivel nem szeretném abba hagyni. A következő kérésem tehát az lenne, hogy szerintetek nyissak egy új oldalt annak a törinek, vagy jó lesz ezen az oldalon? :) Rátok bízom, ahogy jól esik. :)) Bár szerintem nagy a valószínűsége, hogy itt megmaradok, mivel itt kezdtem blogspotos életemet. :P

S újabb regény is van kilátásban, de azt hiszem most már kezdem túlvállalni magamat. Pedig annyi jó ötlet jut eszembe, csak az a baj, hogy ha belekezdek abba, figyelmen kívül hagyom ezt, vagy a másikat... Mert valljuk be egyszerre három regény írása húzós feladat. Azzal az erővel befejezem az LH-t, és majd később belekezdek az újba... vagy valamikor. Vagy a Lux Life után... ugyanis kettőt még csak birok, de három az kicsit sok. :/ [Néha a kettő is...]

Szóval ennyit az én helyzetemről és a regényemről! :] Várom szeretettel továbbra is a véleményeiteket!

Ó, még valami... az oldalt felújítom egy kicsit. :P Hirtelen ötlet, de most valahogy úgy érzem kedvem is van hozzá úgy, hogy neki is látok. Lehet, hogy fejléc csere is lesz. Nem tudom még őszintén...
Egyébként az eredeti oldalam újra beindult, és csinálgatom is rendesen. Amikor épp kedvem van írok egy-egy blogbejegyzést magamról vagy valamiről... :)
www.lpnet.gportal.hu

Üdv.: Flame

4 megjegyzés:

  1. Szia már alig várom az ujjat ,nem baj ha késel az ujjakkal csak ne hagyd abba az írást na jó legyél

    VálaszTörlés
  2. Ja hogy nyersen teszed fel te írtad így úgy hogy magadra vess ,nyugodtan tedd fel /nyersen megfőlve mindegy de hozd hi hi na lehet hogy megártott az ebéd mondjuk gombás rizottó volt ebédre/ na puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia SAnyi!

    Látom jó kedvedbe vagy... :)
    Hát a hétvégi friss késik sajnos.. :( Nem tudom mikor fogom feltenni, mivel Bri-vel azóta sem beszéltem. :P Viszont, ha meglesz a fejezet, akkor teljesen új külsőt kap az oldal. :)) A design is megvan.

    Gombás rizottó? Biztos... még soha életemben nem ettem olyat... :P

    VálaszTörlés
  4. Szia recept csak neked ,ahogy anya csinálja ,lereszeli a hagymát megdinszteli azt hiszem így mondta egy kis olajon tesz bele csirkemájat ,gombát,egy kis borsot,sárgarépát ,ja össze darabolja ,ha valaki valamit nem szeret azt nem tesz bele ,só bors,majoranna ,előfőzött rizsa egy víz amikor majdnem jó tesz hozzá főző tejszínt /nem muszáj jó ha vízzel is/ felforr és hagyja állni hogy dagadjon a rizsa , ezt lehet hogy én is megbírom csinálni más nem jó lesz buksinak

    VálaszTörlés